Balkongmöbler

Idag har varit en riktigt lugn dag, jag börjar inte jobba förrän halv fyra och då var det påskfest på jobbet med underhållning och god mat, så kul, för de äldre uppskattar verkligen underhållning med musik :) På förmiddagen var jag och Tim ute och gick en mysig promenad runt sjön i det fina vädret och efter det fick vi oss ett ryck så vi lagade hamburgare till middag och städade. Imorgon ska jag på kurs i stan och Tim ska hämta ut sitt nya pass, förutom kursen är jag ledig både imorgon och på torsdag, sen jobbar jag hela påsken. Vi tänkte också köpa nya möbler till vår balkong imorgon. Eftersom att den är rätt liten så får det bli ett bord med två små caféstolar eller någon mindre som inte tar så mycket plats. Ska bli så mysigt och kunna sitta ute där på sommaren när det är fint väder, och det bästa utav allt är att vi har solsida på vår balkong! :)
 
 
 

Kommentera här: