F r i d a y

Ja vad ska man säga? Denna dagen har varit pricken över i:et, inte nog med att det är fredag och jag är lång ledig, utan nu är det bara två veckor kvar tills vi åker till London och tre veckor kvar till Italien! :) Idag passade jag och Tim på och ta sovmorgon, sedan bar det av till Ullared där vi stor handlade mat inför helgen och som vanligt hänger det alltid med en massa onödigt, denna gången blev det bland annat en klänning, smink och ett par solglasögon. På kvällen åkte vi vidare till Varberg där vi grillade och hade Fifa kväll med ett härligt gäng, så perfekt start på en ledig helg! Imorgon har vi planer på att äta på Mandys dinner och spela lite boll, och påtal om att spela boll, igår när vi tränade så stötte vi på minst tio stycken grabbar från Lituen som ville lira fotboll med oss, det blev en stenhård kamp och jag tror vi nästan spelade i två timmar, men jag kan ju säga er såhär: - mitt lag vann och att jag gjorde definitivt dem snyggaste glidtacklingarna, även ifall jag inte gjorde några mål. Jag fick också höra utav en av litauerna att jag var en "strong women" och då blir man minsann lite stolt! :)
 
 

Kommentera här: