Partylite och voluspa

Som många utav mina vänner vet så är jag helt galen i doftljus, jag älskar det och använder nog några ljus nästan varje dag! Igår var jag på partylitevisning hos en jobbarkompis, jag älskar partylitesljusen olika dofter och dess kvalité, det är alltid så svårt och bestämma sig vad man vill ha för något. Denna gången fastnade jag dock lite extra för ett ljus som är inspirerat från "brighter world", som är gjort utav soja och som innehåller dyrbara oljor, det luktar apelsin och kanel och har en brinntid på 30-40 timmar, 329 kr kostar det. Jag köpte också ett packet teljus som även dem var inspirerade utav "brighter world" med doft utav vanilj och svartpeppar. 
 
Förutom partylite ljusen så älskar jag Voluspa ljusen, jag har börjat använda dem flitigt på sistone och även där älskar jag dofterna, det fina utseendet och dess kvalité, även dem ljusen håller i väldigt många timmar. Just nu har jag ett voluspa ljus som heter Saijo persimmon som doftar japansk persimmon, med inslag av persika och röda vinbär, det har en brinntid på 25 timmar, och har en lite sötare doft kan jag tyckta! :) Det andra voluspa ljuset som jag använder just nu heter crane flower och är precis vad det låter, en väldigt blommig doft som luktar pelargon och papegojblomma med en kombination av grapefrukt och lavendel, även det ljuset har en brinntid på 25 timmar.
 
 

Kommentera här: